tisdag 30 september 2008

Snart är det dags



Nu börjar vårt fina kök att bli färdigt på papperet. Vi har gjort några ändringar och fick igår tillbaka reviderade ritningar. Nu blev det mycket luftigare och rymligare. Det kommer att bli så fiiiiiiiiint! Jag ser framför mig hur vi går ner till köket en lördag morgon och dukar upp en härlig frukost (jag har såklart bakat eget bröd ha ha ha). Isac kan springa runt och leka på stora ytor. Morgonljuset strilar in genom de stora spröjsade fönstren. Jag längtar jättemycket.

Ni ska snart få se de färdiga ritningarna. En justering till bara så lägger jag upp dem här.

4 kommentarer:

Maria sa...

Ska bli spännande och se;)

//Maria

Rosenholm sa...

Ja, hoppas sedan att det blir lika bra i verkligheten. Det är ju så svårt att exakt sätta sig in i hur det kommer funka.../Bärbel

Anonym sa...

Hej!
Vad roligt att läsa om ert husbygge! Vi ska också bygga Rosenholm. Om du har tid och lust skulle det vara jättekul att se lite bilder på ert nya hus!!! Min mailadress är
anna_strandberg84@hotmail.com

Hälsningar
Anna

Rosenholm sa...

Hej Anna, vi har inte börjat att bygga ännu, utan väntar fortfarande på bygglov. Men senare kommer jag absolut att visa bilder på när huset börjar ta form. I tidigare inlägg kan du hitta ritningar på hur vi ändrat lite på vårt hus och planritning. /Bärbel