tisdag 18 augusti 2009

Hemmakanalen.se

Min blogg finns med på Hemmakanalen.ses lista med rekommendation på bra husbyggarbloggar. Jag är smickrad såklart. Så himla kul! Deras presentation av bloggen beskriver den precis så som jag hade tänkt mig. En blogg där man kanske kan få lite tips och hjälp om man själv ska bygga hus. Jag menar, några saker har vi ju faktiskt lärt oss under den här resan och även om vi har haft en väldigt problemfri resa, så har vi varit med om en hel del som vi väldigt gärna vill dela med oss med er andra som är intresserade. :-)

Utförda projekt idag:
1. Har sytt upp två gardinlängder som var för långa i vardagsrummet
2. Spikade upp en tavla i hallen
(har jobbat stenhårt idag ;-)
Johan har jobbat lite på altanen, men så började det regna (några gånger) och fick avbryta.

Just nu sitter vi framför en brasa i kaminen. Hur mysigt som helst en ruggig, blåsig och regnig kväll som denna. Imorgon blir det nya projekt.

1 kommentar:

Vimsingen sa...

Grattis till att din blogg kom med hemmakanalens lista över intresanta bloggar!
/Vimsingen