tisdag 15 juli 2008

Panel och pärlspont

Jag ringde till husleverantörens huvudkontor idag för att kolla läget och om de hade semester, eftersom Jocke har semester och inte kunde svara på mina frågor. Det hade de. Jag måste vänta tills nästa torsdag när Jocke, finns tillgänglig på telefon igen, för att kunna få mer svar på när bygglovshandligarna kan vara klara. Typiskt.

Tillsvidare jobbar jag denna och nästa vecka, sedan är det semester igen och det drar ihop sig till bröllopet. Det mesta är klart, förutom musik, bröllopstårta, skor till Johan, underkläder till mig och byxor och skjorta till Isac. Och ja just det, bordsplacering och bordsplaceringskort. Och bordsdekorationerna. Hm, det är visst en hel del. Men det kommer att bli kanon, vi vet ju hur vi ska göra och vill ha det. Champagne och champagneglas till båten också... och rosor som jag ska ha i håret...

Just nu totalspårar vi på att ha panel på väggarna i nya huset. Pärlspont i hallen, råspont i köket och vardagsrummet, och just det, kanske någon slags panel i sovrummet och i badrummet uppe också. Ok, vi ska inte overdo-it, men panel är så himla snyggt i kombination med en fin tapet!! Kolla här bara, en panel-orgie.



















Inga kommentarer: