fredag 3 september 2010

Grattis Bärbel! - Nämen tack detsamma...


Lite schitzad rubrik kanske... Idag fyller jag tjugose... nej just det... Idag fyller jag trettiose... trettiose.... äh... Idag fyller jag trettiosex. Svårt att erkänna det? Närmare 40 än 30 alltså... Men om 40 är det nya 30 så är jag i så fall 26... Ha!

I morse smög sig Johan ut ur sovrummet och hämtade Isac och så kom de och sjöng för mig. Eller, Johan typ sjöng och Isac blev lite fundersam och förlägen och ville inte sjunga. Till födelsedagspresent fick jag en jättefin trädgårdsurna i någon slags keramik eller stengods. Den kommer att bli superfin i trädgården till våren. Då ska jag plantera nåt fint och grönt och frodigt i den. Grattis till mig själv alltså. Hurra hurra hurra hurra.

1 kommentar:

Pernilla sa...

GRATTIS! Vad kul det var att ses häromdagen men det hade varit kul att hinna prata också. :) Hoppas din dag har varit fin. Kram!