tisdag 14 april 2009

Jobbar sista veckan

Påsken har varit helt fantastisk med massor av mat, sol och vila. Vi åkte ner till Falkenberg och hälsade på mina föräldrar och har haft det helt underbart. Varit utomhus i stort sett hela tiden och Isac har lekt och lekt och lekt med sina kusiner som också var där. Det är alltid skönt att komma hem, men det är inte kul att bo i lägenhet längre. Vi åkte såklart till huset igår efter att vi kommit hem, men gick inte in i huset. Allt såg ut som förra gången i stort sett, så vi vet inte riktigt vad som gjorts sedan sist. En del eldragningar osv tror vi. Inga fler inbrott verkar det som i varje fall.

Jag ska börja planera en taklagsfest för alla som jobbar på huset. Ska försöka få till den nästa vecka.


Jobbar nu bara 4 dagar till, sedan ska jag vara ledig och bara vila och vila tills bebisen kommer. Ska bli riktigt skönt, för det är inte så roligt att flänga runt längre.

2 kommentarer:

VI OCH VÅRT HUS sa...

Hej! Jag måste bara tala om att jag tycker att ni valt att bygga ett helt fantastiskt fint hus! Lycka till med bygget nu och hoppas alla tjuvar håller sig långt, långt borta i fortsättningen!

MVH
Hanna "nu bygger vi"

Rosenholm sa...

Hej Hanna, tack så mycket! Kul att få kommentarer från dem som tittar in här :-) Nu ska jag titta in till er.
/Bärbel