torsdag 1 oktober 2009

Detaljer och bildbevis


Behövde komma ifrån och åkte iväg för att köpa stamskydd och stötta till våra nya fruktträd, men hamnade på nåt vis på Mio här i Haninge. Inhandlade diverse småsaker, bland annat denna (dekorations)livboj som nu får hänga i hallen. Det "marinerade" till hallen ytterligare. Åkte sen till Bauhaus och köpte det jag skulle..... plus lite lampor. Det börjar ju bli lite mörkare nu och vi har verkligen brist på lampor.

Här även lite bilder från husmålning. För att komma åt längst upp på gavlarna utan att riskera livet hyrde vi en skylift. Johan började, men blev åksjuk av allt svajande där uppe. Jag trotsade min höjdrädsla och åkte upp och målade jag också, men tyvärr finns det inte bildbevis på detta...

Däremot kan jag bevisa att jag målade farstukvisten....

2 kommentarer:

Vimsingen sa...

Ibland tänker man göra en sak och det blir någonting annat. Vad duktiga ni är som målar!
/Vimsingen

Pernilla sa...

har inte heller bildbevis på min målning.. Finns aldrig bildbevis på vad jag gör. Bara jag som fotar... Känner igen det där med brist på lampor... Vi har rätt mörkt på sina håll..