fredag 16 januari 2009

Inspirerande bloggar


Var runt och kollade lite i de olika bloggar som jag regelbundet följer. Och i bloggen Min lilla veranda, hittade jag en bild på hennes kök som inspirerade mig. I vårt kök har vi hela tiden pratat om att ha en liggand spontpanel, vitmålad, för att få lite marin känsla. Men vi ändrar oss hela tiden och jag har ju egentligen varit inne på en lite mer lantlig känsla och skulle gärna ha pärlspont precis som på bilden. Med vita öppna hyllor och en lampa som hänger ner över arbetsytor och diskho. Snyggt. Andra bloggar som jag följer är:
Dreamhouse,
Tinnar och torn, Humlebacken och ibland även Colonial east.
Bra sidor för inspiration. Särskilt Humlebacken har fått igång tankeverksamheten kring vår blivande trädgård.

Nu när jag börjar komma till liv igen efter en lång period av illamående och trötthet, så kommer suget efter inredning och inspiration till huset tillbaka. Dessutom tänker jag mycket på hur vi ska fixa till lägenheten inför fotografering och visningar. Roligt att vara tillbaka igen!!!!

Inga kommentarer: