onsdag 18 februari 2009

Kvack kvack


Har nu börjat gå som en sån här... Det är inte riktigt tänkt att detta ska vara en gravidblogg, men nu har det blivit ett faktum - med både ischiasvärk och något som jag tror kan vara foglossning eller nån annans slags bäckenuppluckrande historia - måste jag nu vagga fram mer och mer. På min promenad igår uppdagades det också att jag måste gå i snigeltakt för att det inte ska börja kännas som att bebisen kommer nu... Nja visst överdriver jag, men nu börjar det verkligen kännas och synas att det blir ett till barnrum att inreda i nya huset (ha, där fick jag en snygg övergång till hus- och inredningsblogg igen :-).

Måste också göra en rättelse från förra inlägget. Burkarna jag beställde från BlueRed var inte alls så prisvärda (eller billiga kanske jag ska säga) som jag trodde. Priset 300 kr inkl frakt gällde endast en burk. Tyvärr var det otroligt otydligt (jag såg det inte någonstans) på beställningssidan. Så nu har jag avbokat beställningen. Bakläxa till både mig och BlueRed. Till mig att fatta att inget är sååå billigt och till BlueRed att göra det mycket tydligare vad som faktiskt menas med prissättningen!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du kommit till ankstadiet är steget inte långt till att du springer som en hjort - efter barnet!